Munkaállomás üzemeltetés
Helpdeszk (Telefonos-/távsegítség)
Telefonos megkeresés esetén segítünk a számítógépes programok használatában, vagy a SW eredetű problémák elhárításában.
Segítünk az elektronikus ügyintézési eljárások használatában. Szükség esetén távolról átvesszük a számítógépe képernyőjét, analizáljuk és megoldjuk problémáját.
A szolgáltatás munkanapokon 9:00-16:00 óráig vehető igénybe.
Rendszeres megelőző karbantartás
- A számítógép teljes SW karbantartása
Frissítések, vírusvédelem, felesleges programok eltávolítása, lemezkarbantartás, lemez töredezettségmentesítés
Rendszeres biztonsági mentés
- Ha nincs központi fájlmegosztás (szerver), a megelőző karbantartáskor a munkaállomásokon tárolt dokumentumok biztonsági mentését is elvégezzük (külső meghajtóra, vagy felhőbe szinkronizációval)
- Opcionális szolgáltatás: időközi biztonsági mentés (karbantartási időpontokon felül, választhatóan negyedévente vagy félévente)
Helyszíni segítségnyújtás
Távolról nem megoldható problémák esetén helyszíni segítségnyújtást a honlapunkon (https://arconsult.hu/arlista) közzétett óra- és kiszállási díj ellenében szolgáltatunk.