Rendszergazdai szolgáltatások

  1. Szerver megoldások

    A megoldások közös jellemzői:

    Részletek: https://arconsult.hu/szerver

  2. Munkaállomás üzemeltetés


    Helpdeszk (Telefonos-/távsegítség)

    Telefonos megkeresés esetén segítünk a számítógépes programok használatában, vagy a SW eredetű problémák elhárításában.
    Segítünk az elektronikus ügyintézési eljárások használatában. Szükség esetén távolról átvesszük a számítógépe képernyőjét, analizáljuk és megoldjuk problémáját.

    A szolgáltatás munkanapokon 9:00-16:00 óráig vehető igénybe.


    Rendszeres megelőző karbantartás

    Helyszíni segítségnyújtás

    Távolról nem megoldható problémák esetén helyszíni segítségnyújtást a honlapunkon (https://arconsult.hu/arlista) közzétett óra- és kiszállási díj ellenében szolgáltatunk.

Érdeklődés, ajánlatkérés: